SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

DINE D.O.O

1. Uvodne določbe.

1.1. Ti splošni pogoji predstavljajo pogodbeno razmerje med vami (v nadaljevanju Naročnik) in Dine d.o.o (v nadaljevanju Ponudnik). Pred oddajo povpraševanja katerekoli storitve Ponudnika preberite te Splošne pogoje poslovanja, vključno z njihovimi sestavnimi deli (tudi posameznim naročilom) (skupaj v nadaljevanju Pogodba). Z oddajo povpraševanja glede storitve Ponudnika izjavljate, da ste prebrali, razumeli in se v CELOTI strinjate s pogoji te Pogodbe. Če ne sprejmete pogojev te Pogodbe, oddaja povpraševanja in posledično naročilo storitev Ponudnika ni mogoče.

Kontaktni podatki podjetja:

DINE, posredovanje oglaševalskega prostora, d.o.o.,

Vojkova cesta 63,

1000 Ljubljana,

matična številka: 9423494000,

davčna številka: SI 84188197.

2. Opredelitev pojmov za namene te Pogodbe.

2.1. Ponudnik pomeni podjetje Dine d.o.o., ki je imetnik spletne strani www.dine.si, in vseh pripadajočih elementov, ki tvorijo celoto tega podjetja.

2.2. Naročnik je pravna in/ali fizična oseba, ki je na Platformi Ponudnika oddala povpraševanje ali naročila storitev Izvajalca.

2.3. Potrošnik je Naročnik, ki je fizična oseba in uživa posebno varstvo po veljavni zakonodaji varstva Potrošnikov.

2.4. Izvajalec ali kuhar je fizična ali pravna oseba, ki opravlja dejavnost priprave hrane (kuhanje, catering) in ponuja svoje storitve preko Platforme Ponudnika.

2.5. Platforma (tudi Spletna stran) Ponudnika je medij, preko katerega stopita v stik Naročnik in Izvajalec z namenom izvedbe storitve zasebne priprave hrane.

2.6. Ponudba je posebna vsebina ponudbe za zagotavljanje storitev zasebnega kuharja, ki jo kuhar predloži Naročniku kot odgovor na povpraševanje, ki ga je Naročnik oddal preko Platforme; vključuje tako jedilnik z usklajenim načinom izvedbe kot vsa sporočila, izmenjana z Naročnikom.

2.7. Storitev je priprava hrane po naročilu na domu, terenu ali tretji lokaciji po izbiri Naročnika.

3. Postopek naročila.

3.1. Naročnik nakup opravi preko Platforme Ponudnika z naslovitvijo povpraševanja in sledenjem ostalim nadaljnjim korakom.

3.2. Druge možnosti oddaje povpraševanja in naročila niso možne.

3.3. Za vsa vprašanja pri postopku naročanja je Naročniku na voljo podpora Ponudnika, kontakt je objavljen na Spletni strani Ponudnika.

3.4. Postopek oddaje naročila poteka v korakih:

  • 1. izbira Izvajalca na Spletni strani Ponudnika;
  • 2. oddaja povpraševanja s hkratnim sprejemom teh pogojev;
  • 3. prejem Ponudbe, pripravljene na podlagi oddanega povpraševanja;
  • 4. usklajevanje vsebine Ponudbe;
  • 5. potrditev končne Ponudbe in s tem oddaja naročila;
  • 6. uspešno plačilo in s tem dokončna potrditev naročila s strani Ponudnika.

3.5. Oddaja povpraševanja.

Ob oddaji povpraševanja Ponudnik Naročnika po elektronski pošti obvesti, da je prejel povpraševanje in mu v tem elektronskem sporočilu tudi pojasni nadaljnji postopek.

3.6. Potrditev naročila.

Po uskladitvi vsebine Ponudbe, Naročnik potrdi končno verzijo Ponudbe in s tem odda svoje naročilo. Potrditev naročila predstavlja sprejem splošnih pogojev poslovanja, potrditev končne verzije Ponudbe ter tako sklenitev Pogodbe in s tem nastanek obveznosti plačila zneska po Ponudbi. S tem je sklenjena Pogodba med Naročnikom in Ponudnikom, ki zavezuje oba. Naročnik prejme potrdilo o oddanem naročilu in račun na e-naslov, ki ga je navedel ob oddaji povpraševanja. Po prejetju plačila, Ponudnik Naročniku in Izvajalcu posreduje njune kontaktne podatke, da lažje stopita v stik glede izvedbe storitve.

3.7. Sprememba naročila.

Po oddaji naročila Naročnik nima več možnosti njegovega spreminjanja ali preklica naročila. Sprememba termina je možna v dogovoru s Ponudnikom in Izvajalcem.

3.8. Razpoložljivost storitve.

Ponudnik določa ponudbo storitev na svoji Platformi s tem, da ima nadzor nad tem, kdo uporablja njegovo Platformo kot Izvajalec. Ponudnik ne zagotavlja razpoložljivosti Izvajalcev, ki so na Platformi za določene termine označeni kot razpoložljivi. Označena razpoložljivost je zgolj informativne narave in lahko odstopa od dejanske razpoložljivosti. V primeru oddaje povpraševanja za Izvajalca, ki ima na Spletni strani Ponudnika določen termin označen kot razpoložljiv, a se po oddaji povpraševanja izkaže nasprotno, bo Ponudnik stopil v kontakt z Naročnikom in mu pomagal pri iskanju alternativne storitve. Če po oddanem povpraševanju Izvajalec potrdi svojo razpoložljivost, se termin, označen v oddanem povpraševanju, šteje za rezerviranega, dokler se Naročnik in Izvajalec ne dogovorita o Ponudbi in do plačila, vendar za največ deset (10) delovnih dni po potrditvi termina s strani Izvajalca.

3.9. Minimalno število oseb.

Izvajalec na Platformi označi morebitne posebne omejitve pri njegovem delu, med drugim določi tudi minimalno število oseb, ki so lahko prisotne ob izvedeni storitvi. V kolikor Naročnik pri oddaji povpraševanja ne upošteva navedenih omejitev, si Ponudnik pridržuje pravico do spregleda njegovega povpraševanja.

4. Izvedba storitve.

4.1. Izvedba storitve.

Izvajalec storitev opravi na dogovorjen termin in na dogovorjeni lokaciji, na način, dogovorjen v sprejeti Ponudbi. Ponudnik ne odgovarja za morebitno zamudo Izvajalca niti za ustrezno kvaliteto opravljene storitve.

4.2. Zamuda Naročnika.

Naročnik jamči, da bo omogočil izvedbo storitve v skladu z naročilom. V kolikor Naročnik Izvajalca ovira pri njegovem delu, zamuja, mu ne zagotovi dogovorjene opreme ali kako drugače krši svoje obveznosti, Izvajalec ni dolžan izvesti naročene storitve, Ponudnik pa si pridržuje pravico obdržati kupnino, kar ne izključuje pravice do uveljavljanja odškodnine.

5. Cene.

5.1. Vse cene v Ponudbi so navedene v evrih. DDV ni obračunan, saj Ponudnik ni zavezanec za DDV v skladu s 94. členom Zakona o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 13/11 s sprememabami, v nadaljevanju: ZDDV-1). Navedene cene veljajo, dokler velja Ponudba.

5.2. Če Naročnik Ponudbe ne potrdi in ne izvede plačila v roku, določenem v 6.3 te Pogodbe, Ponudba preneha veljati, Ponudnik pa ima pravico v primeru nadaljnjih usklajevanj cene spremeniti.

6. Plačilo.

6.1. Načini plačila.

Za naročilo so možni naslednji načini plačila: 1. z nakazilom kupnine na transakcijski račun DINE d.o.o., številka TRR: SI56 6100 0002 8223 855, odprt pri DH d.d. v roku oseminštiridesetih (48) ur od oddaje naročila; 2. spletno plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico ali 3. z unovčenjem darilnega bona.

6.2. Račun.

Ponudnik Naročniku, ki naroči storitev, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški, in mu ga pošlje na e-naslov, naveden ob oddaji povpraševanja. Naročnik je dolžan preveriti podatke na računu in o morebitnih napakah obvestiti Ponudnika v osmih (8) dneh od prejema oziroma najpozneje v roku štiriindvajset (24) ur pred zapadlostjo računa, katerokoli je prej.

6.3. Neplačilo Naročnika.

Naročnik mora plačilo izvesti v skladu s plačilnim rokom navedenim na računu oziroma rokih navedenih v tej Pogodbi, pri čemer mora Ponudnik prejeti znesek na svoj TRR oziroma ustrezno dokazilo o opravljenem plačilu. V primeru, da Naročnik zneska, ki ga dolguje iz posamičnega naročila, ne poravna v zgoraj navedenem roku oziroma v roku, dogovorjenem s sprejeto Ponudbo, si Ponudnik pridržuje pravico odstopiti od Pogodbe, Ponudba pa preneha veljati.

7. Darilni boni.

7.1. Ponudnik na Platformi ponuja tudi nakup darilnih bonov.

7.2. Nakup darilnega bona se opravi na podoben način kot naročilo posamezne storitve, z oddajo naročila darilnega bona na Spletni strani Ponudnika, zato se določbe za naročilo storitve uporabljajo smiselno tudi za nakup darilnega bona.

7.3. Darilni bon Naročnik prejme v obliki enkratne kode na naveden e-naslov.

7.4. Darilni bon je unovčljiv v roku dvanajstih (12) mesecev od dneva nakupa.

7.5. Vrednost darilnega bona se odšteje od končne cene storitve. V primeru, da je vrednost bona višja od vrednosti naročene storitve, se razlika ne vrne. Preostala vrednost na darilnem bonu se ne more uporabiti za ločeno naročilo storitve, saj je darilni bon za enkratno uporabo.

7.6. Darilnega bona ni mogoče zamenjati za denar.

7.7. Darilni bon se vrne v primeru, da stranka odpove rezervacijo najpozneje trideset (30) dni pred dnem izvedbe ali da storitev odpove Izvajalec.

7.8. Kupca darilnega bona in stranko, ki ga unovči, zavezujejo ti pogoji (Pogodba) enako kot Naročnika.

8. Jamstvo Naročnika.

8.1. Naročnik potrjuje, da je sam odgovoren za svoja ravnanja pri uporabi Platforme in v razmerjih, ki iz te uporabe izhajajo. Zlasti se bo vzdržal:

  • navajanja neresničnih informacij,
  • škodovanja ugledu Ponudnika,
  • neprimernega vedenja ob sami izvedbi storitve in
  • dogovarjanja z Izvajalcem izven postopka, ki ga ponuja Platforma, zlasti z namenom dogovarjanja za izvedbo storitve brez posredovanja Ponudnika.

8.2. Naročnik se mora vesti primerno in v skladu s sklenjenim dogovorom. Izvajalcu mora zagotoviti svojo odzivnost in dostopnost do lokacije ter vse potrebne podatke za izvedbo dogovorjene storitve. Izvajalcu mora zagotoviti vso opremo in pripomočke, za katere se dogovorita v postopku priprave Ponudbe in mu po dogovorjenem času zaključka storitve omogočiti še vsaj trideset (30) minut časa, da pospravi oziroma zaključi s svojim delom.

8.3. Naročnik je odgovoren za varnost Izvajalca in vseh navzočih v času upravljanja storitve, s čimer ni izključena krivdna odgovornost Izvajalca.

8.4. Naročnik je odgovoren za vsebinsko ustreznost dogovorjenega jedilnika in mora morebitne alergijske in podobne prehranske posebnosti Izvajalcu pravočasno sporočiti tekom usklajevanja Ponudbe.

8.5. Naročnik potrjuje, da bo za naročitev storitve v celoti sledil postopku in navodilom Ponudnika in da bo Ponudnika obvestil tudi o morebitni nameri Izvajalca, če bi slednji želel zaobiti sistem Ponudnika.

8.6. Naročnik se zaveda svoje odškodninske odgovornosti v primeru nepoštenega ravnanja ali povzročitve škode Ponudniku, Izvajalcu ali tretjim osebam.

8.7. V primeru kršitev dogovora ali neprimernega vedenja s strani Naročnika, ima Ponudnik pravico Naročniku onemogočiti nadaljnje naročanje storitev na njegovi Platformi oziroma prezreti morebitna oddana povpraševanja.

8.8. V primeru, da bi se Izvajalec in Naročnik dogovorila ločeno od Ponudnika, ima Ponudnik za vsako tako kršitev pravico od Naročnika zahtevati pogodbeno kazen v višini 1.000,00 EUR (tisoč 0/100 evrov).

9. Odstop od Pogodbe

9.1. Naročnik ima možnost odpovedi naročila pod naslednjimi pogoji:

  • najmanj 30 dni pred terminom naročene storitve, da bi mu bil povrnjen celotni plačani znesek rezervacije, zmanjšan za nevračljive transakcijske stroške,
  • najmanj 8 dni pred terminom naročene storitve, da bi mu bila povrnjena polovica plačanega zneska rezervacije, zmanjšana za nevračljive transakcijske stroške, razen če v naslednjih 90 dneh ponovno rezervira storitev pri istem Izvajalcu.

9.2. V kolikor Naročnik naročilo odpove manj kot osem (8) dni pred terminom naročene storitve, ni upravičen do povračila plačanega zneska.

9.3. Nevračljivi transakcijski stroški Ponudnika znašajo 10,00 % (deset 0/100 odstotkov) vrednosti iz naročila in se v nobenem primeru ne vrnejo, razen če od Pogodbe odstopi Izvajalec.

9.4. Naročnik mora izkazati upravičenost zahtevka za vračilo iz točke 9.1. Ponudnik si pridržuje pravico oceniti upravičenost zahtevka za vračilo v skladu z razpoložljivimi informacijami.

9.5. V kolikor naročilo odpove Izvajalec, bo Naročniku povrnjen celotni plačani znesek rezervacije.

10. Pritožba zoper izvedeno storitev.

10.1. Zahtevki iz naslova stvarnih napak.

Naročnik mora morebiten zahtevek v zvezi z izvedeno storitvijo uveljavljati v roku štiriindvajsetih (24) ur od predvidene ure začetka izvedene storitve.

10.2. Naročnik tak zahtevek pošlje na e-naslov Ponudnika: info@dine.si ali priporočeno po pošti.

10.3. Zahtevek je mogoč samo v zvezi s povzročeno škodo, ki ni posledica višje sile, naključja ali Naročnikovega ravnanja, ampak mora izvirati iz namernega ali malomarnega ravnanja Izvajalca. Škodo mora izkazati Naročnik.

10.4. Omejitev višine odgovornosti.

Izključena je odgovornost Ponudnika za stvarne napake. Škodni zahtevek je v vsakem primeru omejen na vrednost naročila razen, kadar bi bilo s kogentnimi predpisi drugače določeno.

10.5. Zavrnitev zahtevka.

V kolikor Ponudnik ugotovi, da zahtevek ni upravičen, bo o tem pisno obvestil Naročnika.

10.6. Postopek uveljavljanja zahtevka je zaupen.

10.7. Ponudnik bo na pritožbo odgovoril v roku osmih (8) dni.

11. Vračilo plačanega zneska.

11.1. Za vračilo ustreznega dela kupnine Naročniku bo Ponudnik uporabil isto plačilno sredstvo, kot ga je Naročnik uporabil pri prvotni transakciji, razen če se bosta Ponudnik in Naročnik izrecno dogovorila drugače.

12. Izključitev/omejitev odgovornosti Ponudnika.

12.1. Spletna stran (tudi Platforma) Ponudnika je na voljo v stanju ˝takšno kot je˝. Ponudnik ne jamči za delovanje Spletne strani (tudi Platforme) in ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi Naročniku lahko nastala z uporabo Spletne strani (tudi Platforme) Ponudnika. Ponudnik se trudi vzdrževati varnost svoje Spletne strani (tudi Platforme), vendar ne jamči za njeno varno delovanje. Ponudnik ne zagotavlja nemotenega delovanja in si pridržuje pravico onemogočiti dostop do svoje Spletne strani (tudi Platforme) začasno ali trajno brez predhodnih obvestil.

12.2. Ponudnik Platforme deluje izključno kot posrednik med uporabniki (Naročniki) in Izvajalci storitev (kuharji), ki so samostojni Ponudniki storitev. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za vsebino, kakovost, potek ali posledice storitve, ki jo opravi izbrani Izvajalec.

12.3. Odsotnost odgovornosti za dogodke v zvezi s storitvijo.

Ponudnik ne odgovarja za ravnanje Izvajalcev ali Naročnikov, niti za incidente, ki nastanejo v okviru izvedbe storitve, vključno z (a ne omejeno na):

  • napačne ali zavajajoče informacije s strani Izvajalca ali Naročnika,
  • odpoved storitve, zamude ali neizvedbo,
  • neprimerno vedenje ali neprimerne pogoje,
  • spremembo storitve ali okoliščin s strani katere koli stranke,
  • zdravstvene težave, alergijske reakcije ali poškodbe kot posledico uživanja hrane,
  • škodo na premoženju uporabnika ali tretjih oseb.

12.4. Omejena tehnična odgovornost.

Ponudnik ne odgovarja za motnje v delovanju Platforme, tehnične napake, začasno nedosegljivost, ali napake pri obdelavi rezervacij in plačil, razen če so te neposredno povzročene z naklepom ali hudo malomarnostjo s strani Ponudnika.

12.5. Omejitev odgovornosti.

V največjem obsegu, ki ga dovoljuje veljavna zakonodaja, se izključuje vsa neposredna in posredna odgovornost Ponudnika, vključno z izgubo dobička, poslovno škodo in/ali nematerialno škodo.

12.6. Če bi bila izključitev odgovornosti pravno neveljavna, se odgovornost Ponudnika v vsakem primeru omeji izključno na znesek provizije, ki jo je Ponudnik prejel za posamezno rezervacijo, iz katere izvira zatrjevana škoda.

12.7. Funkcionalnost kviza in predlogov Izvajalcev (kuharjev).

Platforma lahko ponudi brezplačno funkcionalnost, kjer uporabnik izpolni kviz ali obrazec in prejme predlog ustreznega Izvajalca (kuharja). Gre za informativno orodje, ki temelji na samodejni obdelavi podatkov in je uporabnikom na voljo v stanju &quot takšno, kot je &quot (as is). Ponudnik ne zagotavlja, da bo predlagani Izvajalec ustrezal uporabnikovim pričakovanjem ali dejanskim potrebam, niti ne prevzema odgovornosti za izbiro ali posledice na podlagi uporabe tega orodja.

12.8. Ponudnik Naročniku ne zagotavlja, da bo storitev točno takšna, kot si jo želi Naročnik. Naročnik je dolžan Izvajalca izbrati na podlagi lastne presoje in se z njim dogovoriti za izvedbo storitve na želeni način.

12.9. Izvajalec si pridržuje pravico do potrebnih prilagoditev v meniju ali logistiki na kraju dogodka, če to zahtevajo nepredvidene okoliščine.

13. Dodatno varstvo za Potrošnike.

13.1. Potrošnik uživa posebno varstvo v skladu z Zakonom o varstvu Potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22 s spremembami, v nadaljevanju ZvPot-1), pod pogoji, opredeljenimi v tem poglavju.

13.2. Jamčevalni zahtevki za Potrošnika.

Potrošnik ima pravico uveljavljati jamčevalni zahtevek iz naslova jamstva za skladnost opravljene storitve. Potrošnik lahko jamstvo uveljavlja tako, da Ponudnika o neskladnosti obvesti v roku dveh (2) mesecev, odkar je bila neskladnost odkrita. Potrošnik je dolžan neskladnost natančno opredeliti in podkrepiti z ustreznimi dokazili.

13.3. Vrste jamčevalnih zahtevkov.

Potrošnik ima pravico od Ponudnika zahtevati, 1. da vzpostavi skladnost blaga tako, da ponovno opravi storitev, razen kadar bi bilo to nemogoče oziroma bi od Ponudnika zahtevalo nesorazmerne stroške in napor ali 2. sorazmerno znižanje kupnine ali 3. odstop od Pogodbe z vračilom kupnine.

13.4. Ponudnik bo po prejemu jamčevalnega zahtevka vzpostavil skladnost najkasneje v roku tridesetih (30) dni, pri čemer bo za vzpostavitev skladnosti poskušal zagotoviti kar najmanj nevšečnosti za Potrošnika. Ponudnik sme rok podaljšati za največ petnajst (15) dni, o čemer bo obvestil Potrošnika.

13.5. Potrošnik ima možnost odstopiti od Pogodbe, brez navedbe razloga, v štirinajstih (14) dneh od dneva oddaje naročila. Potrošniku za odstop ni potrebno navesti razloga. Odstop od Pogodbe velja za naročila in nakupe, ki jih Potrošnik opravi na daljavo (izven poslovnih prostorov Ponudnika).

13.6. Odstop od Pogodbe ni mogoč:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od Pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih Potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljeno storitev, če podjetje Pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi Potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od Pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatene posebne izdelke, če je Potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je Potrošnik po dostavi odprl pečat ali v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi Potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

13.7. Potrošnik izrecno soglaša in privoli v to, da izgubi pravico do odstopa od Pogodbe, ko Izvajalec izpolni naročilo.

13.8. Potrošnik o odstopu od Pogodbe lahko obvesti Ponudnika v zgoraj navedenem roku na elektronski naslov: info@dine.si.

13.9. Po prejemu odstopne izjave, Ponudnik Potrošniku vrne kupnino v roku štirinajstih (14) dni od prejema zahtevka, ki je predmet odstopa.

13.10. Potrošnik krije transakcijske stroške v višini 10,00 % (deset 0/100 odstotkov) vrednosti naročila.

13.11. V primeru, da so jestvine že bile kupljene, se tudi te odbijejo od vračila, na podlagi 4. točke prvega odstavka 135. člena ZVPot-1.

13.12. Za uveljavljanje odstopa od pogodbe se izpolni naslednji obrazec: obrazec.

13.13. Ponudnik bo na uveljavljanje zahtevka odgovoril v roku osmih (8) dni od prejema.

13.14. Stvarna pristojnost sodišč.

V primeru sodnega reševanja potrošniških sporov, izhajajočih iz razmerij, katerih del so ti splošni pogoji, je stvarno pristojno sodišče po kraju prebivališča Potrošnika.

13.15. Izvensodno reševanje potrošniških sporov.

Ponudnik ne priznava nobenega Izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga Potrošnik sprožil skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik objavlja elektronsko povezavo na Platformo za spletno reševanje potrošniških sporov, skladno z veljavno zakonodajo. Platforma je na voljo na tej povezavi.

14. Varstvo otrok.

14.1. Ponudnik ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

15. Varstvo intelektualne lastnine.

15.1. Vsebine Spletnih strani Ponudnika.

Ponudnik na svojih Spletnih straneh upravlja z različnimi vsebinami, ki so last Ponudnika. Podatki, slikovni in tekstovni materiali ter katerikoli drugi materiali (npr. video vsebine, grafike, skice, ipd.), ki se nahajajo na Spletnih straneh Ponudnika in/ali so bili ustvarjeni s strani Ponudnika, ali posredovani Naročniku, predstavljajo avtorska dela in so kot taka zaščitena z avtorskimi pravicami in/ali pravom intelektualne lastnine. Z uporabo Spletnih strani Ponudnika Naročnik ne pridobi avtorskih, lastninskih pravic ali pravic intelektualne lastnine.

15.2. Uporaba prepoznavnih znakov.

Ponudnik pri svojem poslovanju uporablja različne prepoznavne znake. Kot prepoznavni znak se izrecno šteje tudi vsak logotip (v vseh izpeljankah), ki ga Ponudnik uporablja pri poslovanju in predstavljanju svojih izdelkov navzven. Uporaba prepoznavnih znakov Ponudnika je omejena in poteka v skladu s pravili, ki so opredeljena v tem poglavju.

15.3. Sankcije za kršitve uporabe prepoznavnih znakov.

Ponudnik si pridržuje pravico, da proti Naročniku, ki uporablja prepoznavne znake Ponudnika izven dovoljenega obsega, naperi vse pravne zahtevke, vključno z odškodninskimi, ki jih ima na voljo, da se doseže prenehanje kršitve. Ponudnik si pridržuje pravico zahtevati pavšalno odškodnino v višini 5.000,00 EUR, za vsako kršitev, ne glede na dejansko nastalo škodo. V kolikor se ugotovi, da je nastala škoda višja, kot je določena pavšalna odškodnina, ima Ponudnik pravico zahtevati razliko do popolne odškodnine.

16. Varstvo osebnih podatkov.

16.1. Ponudnik se zavezuje, da se bo po najboljših močeh trudil delovati v skladu z vsemi relevantnimi predpisi na področju varstva osebnih podatkov.

17. Končne določbe.

17.1. Polna poslovna sposobnost.

Naročnik jamči, da ima polno poslovno sposobnost za veljavno sklenitev pravnega posla s Ponudnikom. V kolikor je Naročnik pravna oseba, jamči, da ima sposobnost zastopanja pravne osebe za sklenitev veljavnega posla oziroma je pridobila ustrezno pooblastilo s strani zastopnika pravne osebe za opravo veljavnega pravnega posla. V kolikor želi nakup opraviti oseba, ki je delno poslovno sposobna, jamči, da gre pri sklenitvi posla za posel, za katerega je poslovno sposobna oziroma da je tak pravni posel sklenila z ustreznim soglasjem skrbnika oziroma zastopnika.

17.2. Seznanjenost s pogoji.

Naročnik jamči, da je pred sprejemom pogojev, le-te prebral, je z njimi v celoti seznanjen, jih razume in se z njimi strinja, zlasti z omejitvami odgovornosti, ki so vzpostavljene, in s svojimi pravicami glede odstopa od Pogodbe.

17.3. Ločljivost določb in ničnost.

V primeru ničnosti katerekoli določbe teh pogojev vse ostale določbe ostanejo v veljavi.

17.4. Veljavno pravo.

Za razlago, veljavnost in vsa ostala vprašanja ter morebitne spore, izhajajoče iz vseh razmerij, katerih del so ti splošni pogoji, se uporablja pravo Republike Slovenije.

17.5. Pristojno sodišče.

Za vse spore, ki izvirajo iz razmerij, katerih del so ti splošni pogoji, je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani v Republiki Sloveniji.

17.6. Spremembe pogojev.

Naročnik nima pravice kakorkoli spreminjati ali se odpovedati, v celoti ali deloma, veljavnosti katere od določb iz te Pogodbe. Ponudnik ima pravico kadarkoli spremeniti vsebino splošnih pogojev poslovanja. Vsaka sprememba bo objavljena na Spletnih straneh Ponudnika. Vsakokratne spremembe začnejo veljati z dnem objave, če ni drugače določeno s samimi splošnimi pogoji. Za vsako naročilo veljajo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje naročila. Ponudnik se ne zavezuje, da bo ohranjal neveljavne verzije splošnih pogojev poslovanja, zato Naročnika poziva, da naj splošne pogoje, veljavne v času naročila, shrani na lokalno napravo oziroma si zagotovi fizično kopijo.

17.7. Jezikovne različice.

Ti pogoji so vzpostavljeni v slovenskem jeziku. Ponudnik lahko zagotavlja prevode teh pogojev, da bi zagotovil višjo učinkovitost svojih Spletnih strani, pri čemer nad vsako jezikovno različico prevlada slovenska verzija.

Veljavno od 16.06.2025