SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA ZA IZVAJALCE
DINE D.O.O
1. Uvodne določbe.
1.1. Ti splošni pogoji predstavljajo pogodbeno razmerje med vami (v nadaljevanju: Izvajalec) in Dine d.o.o (v nadaljevanju: Ponudnik). Pred registracijo na spletni Platformi Ponudnika preberite te Splošne pogoje poslovanja, vključno z njihovimi sestavnimi deli (Dodatek o obdelavi osebnih podatkov, Politiko zasebnosti in podobno) (skupaj v nadaljevanju: Pogodba). S prijavo na Platformo Ponudnika izjavljate, da ste prebrali, razumeli in se v CELOTI strinjate s pogoji te Pogodbe. Če ne sprejmete pogojev te Pogodbe, registracija na Platformi Ponudnika in posledično prejemanje naročil njenih uporabnikov ni mogoče.
Kontaktni podatki podjetja:
DINE, posredovanje oglaševalskega prostora, d.o.o.,
Vojkova cesta 63,
1000 Ljubljana,
matična številka: 9423494000,
davčna številka: SI 84188197.
2. Opredelitev pojmov za namene te Pogodbe.
2.1. Ponudnik pomeni podjetje Dine d.o.o., ki je imetnik spletne strani www.dine.si, in vseh pripadajočih elementov, ki tvorijo celoto tega podjetja.
2.2. Naročnik je pravna in/ali fizična oseba, ki je na Platformi Ponudnika oddala povpraševanje ali naročila storitev Izvajalca.
2.3. Potrošnik je Naročnik, ki je fizična oseba in uživa posebno varstvo po veljavni zakonodaji varstva potrošnikov.
2.4. Izvajalec ali kuhar je fizična ali pravna oseba, ki opravlja dejavnost priprave hrane (kuhanje, catering) in ponuja svoje storitve preko Platforme Ponudnika.
2.5. Platforma (tudi Spletna stran) Ponudnika je medij, preko katerega stopita v stik Naročnik in Izvajalec z namenom izvedbe storitve zasebne priprave hrane.
2.6. Ponudba je posebna vsebina ponudbe za zagotavljanje storitev zasebnega kuharja, ki jo kuhar predloži Naročniku kot odgovor na povpraševanje, ki ga je Naročnik oddal preko Platforme; vključuje tako jedilnik z usklajenim načinom izvedbe kot vsa sporočila, izmenjana z Naročnikom.
2.7. Storitev je priprava hrane po naročilu na domu, terenu ali tretji lokaciji po izbiri Naročnika.
3. Pogoji za registracijo
3.1. Izvajalec mora, da bi lahko uporabljal Platformo in preko nje ponujal svoje storitve, na njej opraviti registracijo.
3.2. Za uspešno registracijo se je potrebno strinjati s temi pogoji, Dodatkom o obdelavi osebnih podatkov in Politiko zasebnosti Ponudnika.
3.3. Izvajalec je odgovoren za varstvo svojih podatkov, vezanih na uporabniški račun in svojega gesla ne sme posredovati tretjim osebam. V primeru izgube gesla ali suma vdora s stranin tretje osebe je Izvajalec dolžan obvestiti Ponudnika.
3.4. Vsaka oseba ima lahko samo en uporabniški račun in jamči za resničnost svojih podatkov ter njihovo posodabljanje.
3.5. Registracija osebam, mlajšim od 18 let, ni dovoljena.
4. Postopek naročila.
4.1. Naročnik nakup opravi preko Spletne strani Ponudnika z naslovitvijo povpraševanja in sledenjem ostalim nadaljnjim korakom.
4.2. Druge možnosti oddaje povpraševanja in naročila niso možne.
4.3. Ko Naročnik in Izvajalec stopita v stik preko Platforme, morata celotno dogovarjanje in plačilo storitve izvesti preko Platforme. Dogovarjanje na druge načine do uspešnega plačila ni dovoljeno niti ni dovoljeno izključevanje Ponudnika iz tega odnosa. V primeru, da bi se Naročnik in Izvajalec dogovorila in izvedla storitev brez vednosti Ponudnika, si Ponudnik pridržuje pravico do izterjave pogodbene kazni ter polne odškodnine, hkrati pa do blokade uporabniškega računa Izvajalca in e-naslova Naročnika.
4.4. Postopek dogovarjanja z Naročnikom poteka v korakih:
- 1. Naročnik izbere Izvajalca na Platformi Ponudnika in odda svoje povpraševanje;
- 2. Izvajalec prejme oddano povpraševanje in na podlagi le-tega pripravi Ponudbo;
- 3. Naročnik in Izvajalec preko pisne komunikacije na Platformi usklajujeta vsebino Ponudbe;
- 4. potrditev končne Ponudbe in s tem oddaja naročila;
- 5. uspešno plačilo in s tem dokončna potrditev naročila s strani Ponudnika.
4.5. Po prejetju plačila, Ponudnik Naročniku in Izvajalcu posreduje njune kontaktne podatke, da lažje stopita v stik glede izvedbe storitve.
4.6. Po prejetju povpraševanja se je Izvajalec dolžan odzvati v roku 2 (dveh) delovnih dni in potrditi svojo razpoložljivost. Pri nadaljnji komunikaciji je dolžan aktivno in ažurno sodelovati in vsaj 1x (enkrat) na dan odgovoriti na prejeto sporočilo Naročnika. V primeru, da Ponudnik zazna tri (3) kršitve obveznosti odzivnosti Izvajalca, sme Ponudnik brez predhodnega obvestila odstraniti Izvajalca iz Platforme in izbrisati njegov uporabniški račun.
4.7. Razpoložljivost storitev in obveznost ažurnosti.
Izvajalec samostojno določa in upravlja svojo razpoložljivost za izvajanje storitev prek Platforme. Izvajalec je dolžan zagotoviti, da so podatki o njegovi razpoložljivosti točni in ažurni. Označena razpoložljivost je za uporabnike (Naročnike) zgolj informativne narave in ne predstavlja zavezujoče obljube o izvedbi storitve. V primeru, da Naročnik odda povpraševanje za termin, ki ga je Izvajalec na Platformi označil kot razpoložljivega, vendar Izvajalec nato potrdi, da v navedenem terminu ni na voljo, lahko Ponudnik kontaktira Naročnika z namenom pomoči pri iskanju alternativne storitve. Ko Izvajalec po prejemu povpraševanja potrdi svojo razpoložljivost, se šteje, da je termin rezerviran za največ 10 (deset) delovnih dni ali do sklenitve dogovora z Naročnikom in izvedbe plačila – kar nastopi prej. Če Izvajalec kljub označeni razpoložljivosti večkrat zavrne povpraševanja, ne da bi podal upravičene razloge, se to šteje kot kršitev obveznosti. Ob prvi takšni kršitvi bo Izvajalec prejel opozorilo. Ob vsaki nadaljnji kršitvi mora Izvajalec predložiti pisno pojasnilo okoliščin. Če tega ne stori ali če Ponudnik ugotovi, da pojasnilo ni utemeljeno, lahko Ponudnik izreče Izvajalcu pogodbeno kazen v višini 500,00 EUR (petsto 0/100 evrov). Poleg tega ima Ponudnik pravico, da Izvajalcu začasno onemogoči dostop do Platforme (zamrznitev uporabniškega računa), ga odstrani s Platforme in/ali trajno izbriše njegov uporabniški račun.
4.8. Minimalno število oseb.
Izvajalec na Platformi označi morebitne posebne omejitve pri njegovem delu, med drugim določi tudi minimalno število oseb, ki so lahko prisotne ob izvedeni storitvi. V kolikor Naročnik pri oddaji povpraševanja ne upošteva navedenih omejitev, Izvajalec na prejeto povpraševanje ni dolžan odgovoriti, Ponudnik pa si pridržuje pravico do spregleda takega povpraševanja.
5. Izvedba storitve.
5.1. Izvedba storitve.
Izvajalec storitev opravi na dogovorjen termin in na dogovorjeni lokaciji, na način, dogovorjen v sprejeti Ponudbi. Ponudnik ne odgovarja za morebitno zamudo Izvajalca niti za ustrezno kvaliteto opravljene storitve. Za storitve in njeno izvedbo je v celoti odgovoren Izvajalec.
5.2. Izvajalec lahko prilagodi jedilnik (ne cene) po potrebi le, če to zahtevajo nepredvidene okoliščine.
5.3. Izvajalec lahko prilagodi Ponudbo (jedilnik in/ali ceno) le, če se Naročnik s tem strinja. Plačilo za razliko v ceni se mora opraviti preko Platforme.
6. Cene.
6.1. Ceno za storitev določi Izvajalec po lastni presoji glede na dogovorjeno vsebino Ponudbe, pri čemer upošteva, da bo DINE od dogovorjenega zneska na Ponudbi odštel morebitni davek na dodano vrednost (v nadaljevanju DDV), ki ga mora sam poravnati in 20,00 % (dvajset 0/100 odstotno) provizijo za storitev Ponudnika.
6.2. Vse cene v Ponudbi so navedene v evrih. DDV ni obračunan, saj Ponudnik ni zavezanec za DDV v skladu s 94. členom Zakona o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 13/11 s sprememabami, v nadaljevanju: ZDDV-1). Navedene cene veljajo, dokler velja Ponudba.
6.3. Če Naročnik Ponudbe ne potrdi in ne izvede plačila v zgoraj določenem roku, Ponudba preneha veljati, Ponudnik pa ima pravico v primeru nadaljnjih usklajevanj cene spremeniti.
6.4. Morebitni DDV, ki ga mora poravnati Izvajalec, v kolikor mu to nalaga zakonodaja bremeni Izvajalca samega (se odšteje od zneska, ki je znižan za morebitni DDV Ponudnika in provizijo Ponudnika).
7. Račun in plačilo.
7.1. Izvajalec je odgovoren za izdajo računa za opravljeno storitev, ki ga pošlje Ponudniku v roku petnajst (15) dni od opravljene storitve.
7.2. V primeru, da Izvajalec Ponudniku računa ne pošlje v roku iz prejšnjega odstavka, se šteje, da se Izvajalec odpoveduje pravici do poplačila iz naslova opravljene storitve, kupnina pa pripade Ponudniku. Po poteku roka iz prejšnjega odstavka Izvajalec nima več zahtevka proti Ponudniku.
7.3. Pri določitvi zneska na računu bo Izvajalec upošteval znesek iz končne Ponudbe, zmanjšan za morebitni davek na dodano vrednost, ki ga mora plačati Ponudnik in za 20,00 % (dvajset 0/100 odstotno) provizijo za storitev Ponudnika.
7.4. Izvajalec je odgovoren za točnost podatkov na računu.
7.5. Izvajalec zagotavlja, da bo izdal račun iz svojega poslovnega subjekta oziroma poslovnega subjekta, pri katerem je zaposlen oziroma za račun katerega je opravil Storitev. Pogodbeni stranki se strinjata, da Ponudnika nima obveznosti preverjati teh podatkov in da vsakršno odgovornost za to prevzema Izvajalec. V primeru, da bi zaradi kršitve te določbe nastala škoda Ponudniku, se Izvajalec zavezuje Ponudniku vso tovrstno škodo v celoti povrniti.
7.6. Izvajalec zagotavlja, da ima ustrezno pravno urejeno razmerje s poslovnim subjektom, iz katerega izdaja račun, in da ima poslovni subjekt, ki bo izdal račun registrirano dejavnost, ki ustreza opravljeni Storitvi. Pogodbeni stranki se strinjata, da Ponudnika nima obveznosti preverjati teh podatkov in da vsakršno odgovornost za to prevzema Izvajalec. V primeru, da bi zaradi kršitve te določbe nastala škoda Ponudniku, se Izvajalec zavezuje Ponudniku vso tovrstno škodo v celoti povrniti.
7.7. Plačilo bo izvedeno v roku trideset (30) dni od prejema računa na transakcijski račun Izvajalca, naveden na računu.
8. Pooblastilo za izterjavo.
8.1. Z registracijo na Platformi Izvajalec Ponudniku podeljuje pooblastilo za izterjavo zneska plačila od Naročnika.
8.2. Izvajalec je seznanjen, da Ponudnik zadrži del plačila kot pristojbino za upravljanje Platforme.
8.3. Izvajalec je seznanjen, da bo plačilo v celoti prejel po opravljeni storitvi in nima pravice do obresti.
9. Jamstvo in odgovornost Izvajalca.
9.1. Z registracijo na Platformi Izvajalec jamči, da ima svojo dejavnost ustrezno registrirano in da je ustrezno usposobljen za izvajanje storitev, ki jih ponuja. Izvajalec je odgovoren za pravilno in zakonsko skladno izvedbo storitev, ki jih ponuja.
9.2. Izvajalec ima sklenjeno ustrezno zavarovanje za škodo, ki bi izvirala iz njegove storitve (npr. zastrupitve, škoda na premičninah in nepremičninah, ki se uporabljajo ob izvajanju storitve). Izvajalec jamči, da pozna higijenske in podobne standarde, ki jih mora dosegati pri svojem delu in da bo pri tem ravnal s skrbnostjo dobrega strokovnjaka.
9.3. Izvajalec potrjuje, da je sam odgovoren za svoja ravnanja pri uporabi Platforme in v razmerjih, ki iz te uporabe izhajajo. Zlasti se bo vzdržal:
- navajanja neresničnih informacij,
- škodovanja ugledu Ponudnika,
- neprimernega vedenja ob sami izvedbi storitve in
- dogovarjanja z Naročnikom izven postopka, ki ga ponuja Platforma, zlasti z namenom dogovarjanja za izvedbo storitve brez posredovanja Ponudnika.
9.4. Izvajalec se mora vesti primerno in v skladu s sklenjenim dogovorom. Naročniku mora zagotavljati svojo odzivnost in poskrbeti, da se bosta pred potrditvijo končne Ponudbe dogovorila vse potrebno (glede jedilnika, cene in pogojev izvedbe storitve).
9.5. Izvajalec potrjuje, da bo v celoti sledil postopku in navodilom Ponudnika in da bo Ponudnika obvestil tudi o morebitni nameri Naročnika, če bi slednji želel zaobiti sistem Ponudnika.
9.6. Izvajalec se zaveda svoje odškodninske odgovornosti v primeru nepoštenega ravnanja ali povzročitve škode Ponudniku, Naročniku ali tretjim osebam.
9.7. V primeru kršitev dogovora ali neprimernega vedenja s strani Izvajalca, ima Ponudnik pravico Izvajalcu onemogočiti dostop do Platforme in s tem nadaljnje ponujanje storitev preko njegove Platforme.
10. Izbris računa.
10.1. Izvajalec lahko kadarkoli brezplačno in brez navedbe razloga prekine svoje razmerje s Ponudnikom, pri čemer mora opraviti tiste storitve, ki so že dogovorjene z Naročniki.
10.2. Izvajalcu lahko v primeru hujših kršitev račun izbriše tudi Ponudnik. V primeru suma kršitev s strani Izvajalca lahko Ponudnik Izvajalcu začasno onemogoči dostop do svojega računa in ga umakne iz imenika Izvajalcev na Platformi. Hujše kršitve so ponavljajoča neodzivnost v skladu s to Pogodbo, zaobid Ponudnika, neupravičen odstop od pogodbe, zavračanje naročil brez razloga, izdajanje računov iz neustreznih poslovnih subjektov v skladu s to Pogodbo, vsakršna kršitev, ki je v skladu s to Pogodbo opredeljena kot hujša kršitev in/ali vsakršna kršitev, ki povzroči vsaj 1.000,00 EUR (tisoč 0/100 evrov) škode.
11. Prepoved zaobiti Ponudnika.
11.1. Izvajalec se zavezuje, da ne bo, neposredno ali posredno, stopil v stik, posredoval svojega ali tujih kontaktnih podatkov, posloval in/ali se kako drugače vključeval z nobeno osebo ali pravno osebo, ki mu je bila, neposredno ali posredno, predstavljena s strani Ponudnika ali preko Platforme in da bo v celoti upošteval navodila Ponudnika glede komunikacije z Naročnikom.
11.2. Ponudnik ne sme v pogovoru z Naročnikom, s katerim je vstopil v stik preko Platforme, posredovati svojih ali tujih kontaktnih podatkov.
11.3. Izvajalec ne sme plačila za opravljeno storitev sprejeti neposredno od Naročnika.
11.4. V primeru, da bi se Izvajalec in Naročnik dogovorila ločeno od Ponudnika, ima Ponudnik za vsako tako kršitev pravico od Izvajalca zahtevati pogodbeno kazen v višini 2.000,00 EUR (dva tisoč 0/100 evrov).
12. Odstop od Pogodbe.
12.1. Izvajalec ima možnost odpovedati termin za določeno storitev le v izjemnih primerih in kadar izkaže upravičljiv razlog za odpoved (na primer: bolezen, smrt v družini, naravne nesreče).
12.2. Izvajalec je dolžan v najkrajšem možnem času, ko izve razlog za odpoved termina, to sporočiti Ponudniku in Naročniku, pri čemer mora Naročniku ponuditi možnost uskladitve za drug termin.
12.3. Izvajalec v primeru odpovedi ni upravičen zahtevati kakršnegakoli denarnega zneska.
12.4. V primeru, da Izvajalec preneha z izvajanjem storitve na kraju samem zaradi neustreznega obnašanja Naročnika, mora Ponudnika obvestiti o vseh okoliščinah, ki so privedle do prenehanja opravljanja storitve. Ponudnik bo situacijo preučil in ocenil, ali je bil odstop Izvajalca upravičen in bo na podlagi tega presodil, ali bo Izvajalec kljub temu upravičen do poplačila ali ne.
12.5. V primeru, da Izvajalec odpove storitev in ne izkaže upravičljivega razloga za odpoved in se tudi ne dogovori z Naročnikom za drug termin, je Izvajalec Ponudniku dolžan plačati pogodbeno kazen v višini 1.000,00 EUR (tisoč 0/100 evrov).
13. Pritožba zoper izvedeno storitev.
13.1. V primeru pritožbe nad izvedeno storitvijo s strani Naročnika, je Izvajalec dolžan aktivno sodelovati v postopku obravnavanje pritožbe Naročnika.
13.2. Postopek uveljavljanja zahtevka je zaupen.
14. Izključitev/omejitev odgovornosti Ponudnika.
14.1. Spletna stran (tudi Platforma) Ponudnika je na voljo v stanju ˝takšno kot je˝. Ponudnik ne jamči za delovanje Spletne strani (tudi Platforme) in ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi Izvajalcu lahko nastala z uporabo Spletne strani (tudi Platforme) Ponudnika. Ponudnik se trudi vzdrževati varnost svoje Spletne strani (tudi Platforme), vendar ne jamči za njeno varno delovanje. Ponudnik ne zagotavlja nemotenega delovanja in si pridržuje pravico onemogočiti dostop do svoje Spletne strani (tudi Platforme) začasno ali trajno brez predhodnih obvestil.
14.2. Ponudnik ne odgovarja za obnašanje Izvajalcev in Naročnikov in tudi ne za noben incident, ki bi se zgodil med opravljanjem storitve, zlasti v zvezi s posredovanimi napačnimi informacijami, odpovedjo, neprimernim obnašanjem, neprimernimi pogoji, spremenjenimi okoliščinami, ali spremembo storitve s strani Naročnika.
14.3. Ponudnik Platforme deluje zgolj kot posrednik med Naročniki in Izvajalci storitev in v nobenem primeru ne prevzema nobene odgovornosti za kakovost, vsebino, potek ali posledice izvedbe storitev, ki jih Izvajalci nudijo prek Platforme.
14.4. Izvajalec se izrecno strinja, da Ponudnik ne odgovarja za:
- zdravstvene težave ali alergijske reakcije Naročnikov ali tretjih oseb zaradi zaužitja hrane, pripravljene s strani Izvajalca,
- škodo na premoženju Naročnikov ali drugih oseb,
- zamude, neizvedbo ali napake pri izvedbi storitve,
- škodo zaradi napačnih ali zavajajočih informacij, ki jih poda Izvajalec,
- tehnične napake, motnje ali nedosegljivost Platforme,
- kakršnekoli napake pri plačilih ali rezervacijah, razen če so neposredno povzročene z naklepom ali veliko malomarnostjo s strani Ponudnika.
14.5. V največji možni meri, ki jo dovoljuje veljavna zakonodaja, se Ponudnik v celoti izključuje iz kakršnekoli neposredne ali posredne odgovornosti za škodo, vključno z izgubo dobička, poslovno škodo in/ali nematerialno škodo.
14.6. Če bi bila katerakoli izključitev odgovornosti razglašena za nično ali neveljavno, se skupna odgovornost Ponudnika v vsakem primeru omeji na višino provizije, ki jo je Ponudnik prejel v zvezi s posamično rezervacijo, iz katere izvira sporna škoda.
15. Varstvo intelektualne lastnine.
15.1. Vsebine Spletnih strani Ponudnika.
Ponudnik na svojih Spletnih straneh upravlja z različnimi vsebinami, ki so last Ponudnika. Podatki, slikovni in tekstovni materiali ter katerikoli drugi materiali (npr. video vsebine, grafike, skice, ipd.), ki se nahajajo na Spletnih straneh Ponudnika in/ali so bili ustvarjeni s strani Ponudnika, ali posredovani Izvajalcu, predstavljajo avtorska dela in so kot taka zaščitena z avtorskimi pravicami in/ali pravom intelektualne lastnine. Z uporabo Spletnih strani Ponudnika Izvajalec ne pridobi avtorskih, lastninskih pravic ali pravic intelektualne lastnine.
15.2. Naložene vsebine Izvajalca.
Vsebine, ki jih je ustvaril in naložil sam Izvajalec, skupaj z Izvajalčevimi prepoznavnimi znaki ostanejo v lasti Izvajalca. Izvajalec jamči, da ima ustrezne pravice na vsebinah in prepoznavnih znakih, ki jih nalaga na Ponudnikovo Platformo, posreduje Naročnikom in podobno in prevzema polno odškodninsko in kazensko odgovornost za pravic intelektualne lastnine Ponudnika kot tudi tretjih oseb. Ponudnik nima nobene odgovornosti, niti zmožnosti, preverjati vsebin in/ali prepoznavnih znakov, ki jih uporabljajo Izvajalci.
15.3. Uporaba prepoznavnih znakov.
Ponudnik pri svojem poslovanju uporablja različne prepoznavne znake. Kot prepoznavni znak se izrecno šteje tudi vsak logotip (v vseh izpeljankah), ki ga Ponudnik uporablja pri poslovanju in predstavljanju svojih izdelkov navzven. Uporaba prepoznavnih znakov Ponudnika je omejena in poteka v skladu s pravili, ki so opredeljena v tem poglavju. Ponudnik si pridržuje pravico uporabljati vsebine in prepoznavne znake Izvajalcev za namene promocije Platforme ter povezanih dogodkov, ponudb, akcij in podobno.
15.4. Sankcije za kršitve uporabe prepoznavnih znakov.
Ponudnik si pridržuje pravico, da proti Izvajalcu, ki uporablja prepoznavne znake Ponudnika izven dovoljenega obsega, naperi vse pravne zahtevke, vključno z odškodninskimi, ki jih ima na voljo, da se doseže prenehanje kršitve. Ponudnik si pridržuje pravico zahtevati pogodbeno kazen v višini 2.000,00 EUR (dva tisoč 0/100 evrov), za vsako kršitev, ne glede na dejansko nastalo škodo. V kolikor se ugotovi, da je nastala škoda višja, kot je določena pogodbena kazen, ima Ponudnik pravico zahtevati razliko do popolne odškodnine.
16. Varstvo osebnih podatkov.
16.1. Pri izpolnjevanju obveznosti po tej Pogodbi, bosta stranki (Ponudnik in Izvajalec) obdelovali in posredovali tako svoje osebne podatke kot tudi osebne podatke tretjih oseb. Stranki se strinjata, da bosta podatke pridobivali in obdelovali v skladu z veljavno zakonodajo. Ponudnik je v ta namen pripravil Dodatek o obdelavi osebnih podatkov (v nadaljevanju: DOOP), ki tvori neločljiv del te Pogodbe. Izvajalec jamči, da se je seznanil, v celoti razume in se v celoti strinja z DOOP in ostalo dokumentacijo Ponudnika glede varstva osebnih podatkov.
17. Zaupnost
17.1. Stranki se strinjata, da bosta vse informacije v zvezi s to Pogodbo in storitvami izhajajoč iz nje varovali kot zaupne za čas trajanja te Pogodbe in deset (10) let po prenehanju veljavnosti te Pogodbe in jih uporabljali izključno za namene te Pogodbe in njenega izvajanja. Uporaba teh informacij za druge namene je strogo prepovedana in je lahko podlaga za pogodbeno kazen in/ali odškodninski zahtevek v skladu s tem poglavjem.
17.2. Ta poglavje ureja obveznosti Izvajalca glede varovanja zaupnih informacij, ki jih prejme od Ponudnika v okviru sodelovanja.
17.3. Opredelitev zaupnih informacij.
Zaupne informacije vključujejo vse poslovne, tehnične, finančne in druge informacije, razkrite v kakršnikoli obliki ali prek kateregakoli medija, ki se nanašajo na poslovanje Ponudnika, njegove stranke, Naročnike, druge Izvajalce, storitve, tehnične rešitve, načrte, trženje, finančne podatke, osebne podatke in poslovne skrivnosti.
17.4. Izjeme.
Za zaupne informacije se ne štejejo:
- javno dostopni podatki,
- informacije, ki jih Ponudnik izrecno označi kot nezaupne,
- informacije, ki jih Izvajalec razkrije na zahtevo državnega organa ali sodišča, pri čemer mora o tem predhodno obvestiti Ponudnika in obseg razkritja omejiti na nujno zahtevano.
17.5. Obveznosti Izvajalca.
Izvajalec se zavezuje, da:
- bo zaupne informacije uporabljal izključno za potrebe sodelovanja s Ponudnikom,
- jih ne bo razkril tretjim osebam, razen svojim zaposlenim ali pogodbenim partnerjem, ki jih zavezujejo enake obveznosti varovanja,
- bo sprejel razumne tehnične in organizacijske ukrepe za zaščito informacij,
- bo na pisno zahtevo Ponudnika oziroma v roku sedmih (7) dni po prenehanju sodelovanja s Ponudnikom vse zaupne dokumente nemudoma vrnil ali trajno uničil.
17.6. Trajanje obveznosti.
Obveznost varovanja zaupnih informacij velja še 10 let po prenehanju sodelovanja med Ponudnikom in Izvajalcem.
17.7. Pogodbena kazen in odškodnina.
Ob kršitvi obveznosti varovanja zaupnih informacij je Izvajalec dolžan plačati pogodbeno kazen v višini 2.000,00 EUR (dva tisoč 0/100 evrov) za vsako posamezno kršitev. Če nastane večja škoda, lahko Ponudnik zahteva tudi razliko do celotne odškodnine.
18. Komunikacija
18.1. Stranki se dogovorita, da bosta vso pomembno komunikacijo, vključno, vendar ne omejeno na: obvestila, izjave, zahteve, odpovedi, račune, naročila, pogodbe, transakcije, plačilne informacije, predloge dopolnitev pogodbe, občutljive in/ali zaupne informacije, druga sporočila in ostalo komunikacijo po tej Pogodbi ali v zvezi z njo Izvajali izključno v pisni obliki preko elektronske pošte na elektronska naslova, navedena v uporabniškem računu Izvajalca (za Izvajalca) in na Spletni strani Ponudnika (za Ponudnika) in priporočene pošte na naslova, kjer imata njuna poslovna subjekta registriran sedež.
18.2. Informacije, prejete preko drugih komunikacijskih kanalov in/ali oseb, razen kot določa točka 18.1., se v celoti prezrejo in ne ustvarjajo nobenih pravnih in/ali drugih obveznosti ali pravic.
18.3. Vsaka pogodbena stranka je dolžna v primeru spremembe svojih kontaktnih podatkov to spremembo nemudoma, a nikakor kasneje kot v treh (3) dneh sporočiti v pisni obliki nasprotni stranki.
19. Končne določbe.
19.1. Polna poslovna sposobnost.
Izvajalec jamči, da ima polno poslovno sposobnost za veljavno sklenitev pravnega posla s Ponudnikom. V kolikor je Izvajalec pravna oseba, oseba, ki deluje v njenem imenu, jamči, da ima sposobnost zastopanja pravne osebe za sklenitev veljavnega posla oziroma je pridobila ustrezno pooblastilo s strani zastopnika pravne osebe za opravo veljavnega pravnega posla.
19.2. Seznanjenost s pogoji.
Izvajalec jamči, da je pred sprejemom Pogodbe, vključno z DOOP, morebitno Politiko zasebnosti in Politiko piškotkov ter ostalimi relevantnimi dokumenti, le-to (te) prebral, je z njo (njimi) v celoti seznanjen, jo (jih) razume in se z njo (njimi) strinja, zlasti z določbami o zaobidu, odgovornosti, zaupnosti, intelektualni lastnini, možnostmi odstopa od Pogodbe in varstvu osebnih podatkov.
19.3. Ločljivost določb in ničnost.
V primeru ničnosti katerekoli določbe teh pogojev vse ostale določbe ostanejo v veljavi.
19.4. Veljavno pravo.
Za razlago, veljavnost in vsa ostala vprašanja ter morebitne spore, izhajajoče iz vseh razmerij, katerih del so ti splošni pogoji, se uporablja pravo Republike Slovenije.
19.5. Pristojno sodišče.
Za vse spore, ki izvirajo iz razmerij, katerih del so ti splošni pogoji, je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani v Republiki Sloveniji, razen za spore, katerih stranka je potrošnik.
19.6. Spremembe pogojev.
Izvajalec nima pravice kakorkoli spreminjati ali se odpovedati, v celoti ali deloma, veljavnosti katere od določb iz te Pogodbe. Ponudnik ima pravico kadarkoli spremeniti vsebino splošnih pogojev poslovanja. Vsaka sprememba bo objavljena na Spletnih straneh Ponudnika. Vsakokratne spremembe začnejo veljati z dnem objave, če ni drugače določeno s samimi splošnimi pogoji. Za vsako naročilo veljajo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje naročila. Ponudnik se ne zavezuje, da bo ohranjal neveljavne verzije splošnih pogojev poslovanja, zato Izvajalca poziva, da naj splošne pogoje, veljavne v času naročila, shrani na lokalno napravo oziroma si zagotovi fizično kopijo.
19.7. Jezikovne različice.
Ti pogoji so vzpostavljeni v slovenskem jeziku. Ponudnik lahko zagotavlja prevode teh pogojev, da bi zagotovil višjo učinkovitost svojih Spletnih strani, pri čemer nad vsako jezikovno različico prevlada slovenska verzija.
Veljavno od 16.06.2025